Mitt Liv.

Tävling hos Kenza.

Tänkte att jag för första gången skulle medverka i en tävling. Alla gånger så ska man skriva bäst, å grejer. Men jag är inte med på sånna för att jag själv är helt värdelös på att motivera. (A) Men jag gör mig ett försök.

Anledningen till att jag vill vinna boxen, är för att jag bara har sett vissa avsnitt här och där, och har verkligen fastnat för den serien. Men jag har aldrig riktigt kommit på när det visas på TV:n. Eller riktigt haft tid för att sätta mig ner och kolla på det. Men när jag har en box så kan jag verkligen inte sluta kolla fören jag inser att det är slut! Och då måste jag bara ha ännu mer, så jag beställer alltid boxen som finns efter den jag sett. =)

Länk: http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback