Mitt Liv.

Tillbaka hemma.

Nu är jag tillbaka i mitt hem, och fraför datorn! Som vanligt vart det en 20-minutare. :) Sköönt som fan, måste jag säga. Men idag hade jag ett annat solarium, och dra åt skogen va hett det vart efter 10 minuer. =/ Får det ens va så varmt? :P haha
Hoppas att färgen sätter sigriktigt denna gång, och blir som förra. Då den var snygg! =)

Kollar nu på Mammas Pojkar. Blir galen om den där Bobby väljer den där Julia. Va är det för liten fitta? :O haha ^ Nej, Jane ska han välja så det så! Ska hoppa in i duschen sen och skrubba hela kroppen. Så mkt jag bara orkar! :P haha ^


Comments
Henriette <3 säger:

Jeg digger bloggen din, og digger rosa XD

Jeg elset det som sto på headern din, for det er så sant :D

Postat: - URL/Blogg: http://www.pinkrosa.blogg.no




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback