Mitt Liv.

Va ska man ha som rubrik idag?

Har varit hos faster en vända, så tog vi med oss julklapparna som jag och pappa hade till farmor, för hon ska fira julen där iår! Så denna jul kan bli rätt trevlig, med tanke på att min pappa ska fira hemma hos min mamma, och det har inte hänt sen år 2000. Haha, kan bli intressat! ^ Haha..

Ska ju som sagt jobba imon, och det kommer bli trevligt. Saknar ju som sagt ovako lite. :P Så kan bli kul att få vara där i några dagar här nu mellan alla röda dagar. :) Får se hur länge det blir! Kommer inte ihåg vad han sa. :P haha

Therese kommer väl om typ en halv timme kanske. Ska kolla hur fan man gör när man ska kolla på film i hennes dator! :P haha ^

Det rinner bara snor i min näsa. Och det är äckligt, men vad ska jag göra? :O Jag kan iaf andas just nu, det kunde jag fan inte i morse iaf! ^ 


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback