Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Imon är det julafton. Det är heelt sjuukt, jag sitter på jobbet dagen före julafton, och har inget att göra. Men imon blire mkt trevligt kan man ju hoppas. God mat, mkt paket, och HELA familjen samlad på ett ställe! =D Kan det bli bättre?? =)

Lite extra cash. Är aldrig fel så här vid jul, och alla pengar nästan är slut! ^ Haha, men så får man en liten fin lön i Januari oxå. Och det tackar vi för! =) haha ^


 

Förbannade blogg. Jag glömmer helt och hållet bort att jag har massa saker som ska skrivas i denna varje vecka. =/ Och det är ju lite tråkigt, men nu skriver jag denna lista. Sen får vi se om det kommer upp en liknande nästa vecka, eller om jag glömmer den som vanligt! ^^ Haha.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback