Love / Hate.

Veckans Love / Hate

Mitt nya hemmabiosystem. Jag fick ju nya grejer i julklapp av min snälla mamma, pappa och farmor. Men när vi skulle koppla in det, så ville det inte funka så där jätte bra som jag hade hoppats på. Men nu efter att min snälla pappa vart i farten igen, så funkar det kanon bra, eftersom att jag fick en ny baslåda i för-tidig-födelsedagspresent. Det tackar jag för, kan jag lova! =)

Tre dagars arbete. Är bättre än ingenting. Speciellt då det räknas som att jag jobbar alla andra dagar, eftersom att jag är återanställd från den 22/12 till den 5/1 .. :) Så det känns bra, har tre dagar denna vecka, och sen gör jag mina två sista nästa vecka, mån-tis! =)

 



ALL JÄÄÄVLA SNÖ! Och denna förbannade jäävla kyla, det är fan inte kul. Imorse när jag skulle till jobbet, så var jag ju klart tvungen till att skrapa rutorna, var ju bara det att det inte gick. Det var precis som att frosten var i glaset. Jobbigt som fan kan jag lova, med tanke på att snoret i näsan frös till IS! :O


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback