Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Krogen i Fredags. Heelt sjuukt vad kul man hade. Dansade till gammal musik som jag lyssnade på när jag var 14-15 år. :) Det var nämnligen 70-80-90 tals tema. Riktig dans musik, eller ja släppa loss musik! =) Det är sånt som är kul att vara med om, inte sån tråkig skit musik, som jag inte gillar! :P haha ^

Nee Moon & Luftslottet som sprängdes. Det är ju dom två sista som jag vart på på bio. Och jag måste säga att jag vet inte vilker av dom som är bäst. Men jag tror mig kan sätta New Moon högst upp, eftersom att jag är ett galet Twilight fan. :P haha, det är ju bara ett halv år kvar tills nästa kommer. (A) Går nog fort det med ska ni se. :P haha

Jason Derulo - Whatcha Say. Heeelt klart en av världens bästa låtar just nu. Den går ju som skrivet lite längre ner, hela dagarna ur mina små blommor till högtalare. Haha, man nu måste jag ha på lågnivå, morsan ligger och sover i rummet bredvid! :P Kan ju få sig en trevlig väckning annars. haha



Finns mkt jg skulle kunna skriva under denna del idag. :P haha ^

Först så är det min axel som inte vill som jag vill. Men det tycker den tydligen att jag ska få leva med. Ska smörja in mig innan jag drar täcket över huvudet. :O

Sen har vi min dator, som oxå lever sitt egna lilla liv. Och det är nått jag blir både rädd och irriterad på. Va fan, ska man inte kunna ha nått ifred utan att nån annan ska förstöra. Blir så förbannad! =/

Och sen då? De där vita täcket som ligger på marken. Till vilken jäävla nytta då? :O Bara äckligt, och man blir bara blöt. Det är ganska jobbigt kan jag lova. Och så blir det så kallt ute när skiten börjar kolla fram!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback