Mitt Liv.

- Stockholm imorgon!

Imon då drar jag vid ett på dagen, ska köra mig å min far till sthlm, för att se när AIK spöar Leksand i hockey på Hovet! Roligt Roligt. Vi åker redan den tiden så vi har lite tid när vi kommer fram, så jag kan få springa i lite affärer! (A) haha ^

Ska ta och se Sanning eller Konsekvens senare, eller om det blir nu. Ladda ner den nyss. ^ Var ju ett tag sen man såg den, kanske ska ta och friska upp minnet lite. Jag mena, dom är ju rätt små alla i den där filmen, klart det var ett tag sen man såg den ^ haha, har nyss sett både Rallybrudar och Boog & Eliot 2. Rallybrudar sööög verkligen. :( Men den andra va skiit kul. haha..

På tal om träd, fan va sköönt väder det är ute nu, det är nästan så man vill dra på sig bikinin och ut och soola lite =) haha



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback