Mitt Liv.

- Ursäkta, måste damma bloggen lite ^

Haha, var ju ett bra tag sen man höll det här med att uppdatera varje dag. Förstår inte hur typ Blondinbella eller Stina Lee kan uppdatera hela dagarna. Jag tror ju dock att dom inte kan ha ett liv, eftersom att dom skriver om massa dom gör å grejer, men jag tror fan att hälften av det är ren skitsnack. Hur ska dom hinna göra nått, när dom hela tiden sitter med datorn i knät? Är dom så otrevliga mot sina vänner, när dom typ är och fikar, att dom sitter å knäpper kort, å bloggar? Ja, det var ju en trevlig fika! =) haha ^^

Nej, nog om dom töntarna! Jag klarar mig själv, behöver inte media för att ta mig fram, ni ska nog få se! ;) 

Var iväg och tvättade bilen idag, och det gick väl inte så som jag hade tänkt det =/ Förra året fixade jag nya skärmkanter överbakre hjulen, men idag när jag skulle tvätta, råkade jag väl tvätta för hårt eller va man ska säga, färgen försvann iaf. =P Sen missade jag typ hela baksidan på bilen, mkt vackert ! ^ haha, eller inte. Men det är sånt man får räkna med, när man har brottom. Har även planterat om mia blommor, som jag tror var väldigt nödvändigt. Så dom mår nog bra tror jag. Bäddade även rent i min säng, så jag kan få sova gott nu, det var ju oxå ett tag sen, ÄCKLIGT!


Har hänt så mkt sen man verkligen uppdaterade, så jag vet inte va jag ska skriva. ^ På onsdag drar jag iaf till sthlm, och hoppas på att få en trevli tid där. Jag och min far ska kolla på AIK - Leksand på hovet! =) Så klart kommer ju Gnaget spöa skiten ur dom andra, det kan inte gå till på något annat sätt ! ;P Jag ska dock köra hela vägen, både dit och hem. Men det ska npg gå bra det med ska ni se!



Dagens Plus - Solen har lyst hela dagen! =)
Dagens Minus - Missen med biltvätten ^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback