Mitt Liv.

Änglar och Demoner

Jag började göra om Saras blogg idag, (http://gunnarssonsara.blogg.se/) hela desinen, och allt! =) Så skrev ida och frågade om jag inte kunde göra om hennes oxå, eller ja, byta ut lite bilder och sånt. Det är självklart, kan man inte, så frågar man om hjälp, och hennes design har jag ju redan gjort en gång, så klart man gör lite ändringar om hon vill! =) (http://idahelisten.blogg.se) Sen efter att jag börjat med hennes så skicka Linda ett SMS och frågade om jag inte kunde göra om hennes oxå ^^ Fan, man kanske ska börja ta betalt för det ! =P Men ah, Lindas ska jag göra imon, om jag hinne/orkar! =) Men det går ganska fort att göra om den! Så det ska nog gå bra.

Stack iväg och hämtade upp Sara sen och körde henne till Willys, sen upp till Sandra och Therese för att sedan vandra ner med dom till affären! =) Och fan så skönt det var att gå, heelt otroligt! Det var längesen man gjorde något sånt! ^ Men sen när vi skulle upp för backen då tog jag på mig ett ansvar som jag aldrig trodde jag skulle ta mig ur, Sandra ville inte skjuta barnvagnen upp för den, men jag så glapp i truten som man är säger att jag kan göra det. Och fan i helvete vad drygt det var ^^ Men inget man snackar högt om. haha, men sen vart det plan mark och man fortsatte gå som vanligt! ^ 

När vi kom tillbaka hem till deras morsa så drog jag typ på en gång, skulle iväg ner till mig, hämta upp lite kosing, och dra på bio med farsan, Maria och Lina =) Fan vilken bra film det var, men dom som hade sett Davinci Koden gillade tydligen inte denna så mkt, men jag tyckte den var helt okej. =) Så är absolut inte besviken.
Mitt under filmen blev jag AKUT pissnödig, och vad gör man när man sitter i mitten av raden? Jo, man håller sig så länge man kan ^ Sen vare ju bara å ursäkta sig, och försöka vandra vidare. haha, men det gick la bra! =)

Snart ska jag ta och kila till sängen, om jag orkar! ^^
Vilket jag hoppas på att jag gör. haha




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback