Mitt Liv.

Dagen igår var ganska spännande!

Igår morse kom Johanna och plingade på dörren. Då tyckte hon det var dax för mig att kliva upp, så jag var väl snäll och gjorde det. =) Sen hoppade jag in i duschen, rakade sönder mina ben typ helt. ^^ Illa illa, =P Sen så bar det iväg till Arbetsförnedringen. Och redovisade lite jobb. =) haha, efter det for vi ut till Johannas boning. För att plocka ordning lite! =) Sen vare bara upp till Annelie å dricka kaffe, och fixa med Johannas papper.

Efter att det var klart drog jag hem, och Johanna åkte och hämtade sina barn. Jag åkte sen upp för att hämta Sara, så drog vi till Johanna igen, för att se hur det gick til när hon skulle byta däck. =) haha, fy fan, det var en syn det! Men som sagt vissa klarar ju iaf av att göra det själv. ;P haha. Sen drog jag och Sara för att hämta Oscar, oh upp till henne, kolla på en film, sen drog vi ner på Haffas för att se TNG spela! =) Dom skulle testa ljudet i nya lokalen. =) Vist lät det väl som det skulle, men va fan. haha, sen drog vi upp på Hammarbacken igen, för att grilla lite med hela ligan, nu var även Sandra, Marcus, Therese, Hugo, Ronja, Tindra & Dahlin med! =) Riktigt kul hade vi.

När alla drog hem, drog jag och Sara ut på stan en vända. =) Men inte fan vare nå folk där, inte ens en enda fjortis! =) haha ^^


Comments
GunnarssonSara.blogg.se säger:

Get down to the street and fight ;)

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback