Mitt Liv.

Danish - Tillbaka till livet

Sitter hemma hos Therese nu, och har precis dragit damsugaren igenom henner lägenhet. Och gjort det lite lättare att gå, än att få chips å fan under fötterna! ^^ Sen hoppade ju kråkan in i duschen, och gjorde om lilla badrummet till en simhall. =P haha, hon är ju inte klok den där bruden! ^^

Ladda hem ett fett album igår, skit bra fan! =) Danish - Tillbaka till livet. För att ladda ner det, checka in hans blogg, http://danish.blogg.se. Spår nummer 5 är ju fan det bästa jag har hört någonsin, men innom en snar framtid kommer den vara slutkörd, för min störda polare Therese ska ju höra den hela tiden. =P

Idag kom ju som sagt Sandra och lilla Hugo hem, så var upp och träffade på charmtrollet <3 han är ju så fruktansvärt söt, så det är nästan synd om honom. ^ Han kommer få så mkt brudar när han blir äldre, så han kommer kunna säjla dom på loppis. =D

Ska snart iväg och fika lite, med Johanna, barnen & Therese, vi skulle tydligen till utkiken! ^^ Så ska väl bli trevligt hoppas jag på. Sen ska jag nog hem, känns det som! Fan, imorse fick jag sova längre tydligen, eller ja, vaknade först kvart i 4, men då fick det fan vara nog. ^ Men somnade om, och klev upp halv 10. Heelt perfekt tid.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback