Mitt Liv.

Godmorgon världen, vilken underbar dag

Jag som trodde jag skulle få se ESC 2009 igår, men ack så fel jag hade, Herr Sara hade lite tråkigt så jag drog å hämtade henne, å vi drog ut på en liten runda ! =) Träffade på Hansen, och efter det drog vi en vända till Tobias! =) Sen vare bara hemfärd. ^
När jag kom hem hjälpte jag Sara med hennes blogg lite, så hon kan börja skriva i den. Lite design vart fixad, men är inte helt klar med den! Så ska nog finslipa det sista ikväll eller så, får se hur jag gör!

Idag ska jag iväg en vända till berget, sen blire nog hem och kolla på ESC 2009 eller om man gör tvärtom, så personen jag ska träffa hinner slå upp ögona. ^ Senare ikväll blire lite bio med farsan, Maria & Lina =) Änglar och Demoner, jag har inte ens sett Davicikoden. ^^ Men det blir nog bra det med!

Men nu ska jag nog hoppa in i duschen, och ta några simtag! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback