Mitt Liv.

Loppis och Saffah

Imorse var man uppe typ 05.20 för morsan väkte mig, då vare bara kliva upp. Och hoppas på att man inte somnade ståendes! ^ Vi skulle nämnligen stå på loppis, men inte kände jag för det just då, men när man väl var där och fick packa upp allt, då vart det andra bullar. Folk är ju helt galna, river och sliter i kartongerna innan man hinnder se efter själv vad man har i dom. =P Men sånt får man räkna med, är det loppis så är det. Vissa säljer sina saker för typ flera hundra, jag och morsan hade ett bord med 5-10 kr ^ haha, förutom lite sånt som man inte kan sälja så billigt, typ min telefon som jag fick 700 kr för, och mitt motorcykel ställ för 800 =) Så jag fick ihop nästan 2000 kr på allt! =)



När jag kom hem, var jag typ in och vände, käkade lite och la ner huvudet i två sekunder. Sen vare bara upp på stan och möta upp Sara och Sofia. Var ju tvungen se alla dålda tallanger som fick visa upp sina konster! =) Fy fan va duktiga dom var, men duktigast var ju han som vann, Viktor! =) Skiit duktig grabb fan, men det var nog mkt för att det var rosa och lila på den ^ haha. Kommer upp lite bilder på målningarna här nere! =)



Målning nummer ett.


Målning nummer två & tre.


Målning nummer fyra.


Målning nummer fem.


Målning nummer sex.


Målning nummer sju. (VINNAREN)


Målning nummer åtta.

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback