Mitt Liv.

NCIS & Eurovision 2009

Klockan åtta då är jag bänkad i sängen, soffan eller golvet om det ska vara så, framför TV 3 och Navy CIS. =) Heelt nya avsnitt. Så finns det nån snäll gök där ute som kan ge mig lite cash, så jag kan se dom andra med ! ^^ Tror faktiskt att dom gamla avsnitten är bättre när hon Kate är med, dvs innan hon blev skjuten. För hennes efterträdare Ziva är inte så jäävla trevlig. =P




Sen efter att det har vart, då äre bara slå på ETTAN, å se när Sverige blir utslagna så det sjunger om det ! ^ För inte fan är operan bra. Det är ju lika hemskt som jag vet inte vad. Nej, låt dom åka ur nu, så vi slipper bli utskrattade nästa år igen! haha.


Bästa låten ! <3<3

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback