Mitt Liv.

Solen sken, medans regnet kom.

Fy fan, jag som skrev i förra inlägget att solen lyste, eller ja. Det gör den väl hela dagarna, men inte som den ska =/ Och nu regnar det ute. Kuk fitta balle stake, det hänger tuttar i taket! ^

Snackade nyss med muppen Ida i telefonen ^^ Hon verkar ju inte ha en cell på rätt ställe idag, hon bara yra ! ^^ haha, Nejdå, lilla gummsan då. Så trevligt att prata med dig, bara lite tråkigt vi inte ses! =/ Men det får det ta och bli ändringar på . ^^

Den 15 Augusti, fyller ju som sagt jag år, men inte fan äre bara min dag. Det är typ hela sthlm´s dag med ju, det är The Voice ´09. Och jag vill dit, men vet inte vilka som spelar, eller nått. Och vet inte om mina vänner vill åka med mig, lite tråkigt att åka själv! =O Sug Balle! ^^ haha.


Comments
Sofia! säger:

Jag vill dit vad fan! :D

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback