Mitt Liv.

Vilken jääävla helg.

Jag kan inte annat än säga att denna helg har vart bland det roligaste i mitt liv, helt seriöst! Började nog fan redan i torsdags, då vare full rulle hemma hos Sara, typ iaf några av släkten var där. Knappast hela =P Men iaf, å Sara hon skråla, sen skråla jag, å så kom Ida å var med på ett hörn, fan va ul vi hade! Sen drog vi ut till Johanna och rökte en vända,  sen drog vi ut till Gonäs till Jonas en sväng, å dom var ju mer vilda än tama ^^ haha Sen så skulle vi hem hade vi tänkt oss, men kom inte så långt mer än till stan, då ser vi hur flera idioter leker typ CS i buskarna och grejer. ^^ Men sen kom det ju fram vilka det var och det gjorde ju bara saken klarnare. Dom hade fått damp på en bil som alltid åkte en gata bort och tutade ^ Men ah, efter det då drog vi hem så det sjöng om det.

På fredagen tog jag och Therese oss en runda på stan, sen kom Sara och ville vara med i min bil oxå, å klart hon fick det ! =) Så vi åkte runt ett tag, men hände inte så mkt ute. Var mest dött, så jag vart inte så långvarig ute, har jag för mig (A) haha, minns inget! ^

Sen på Lördagen då skedde det verkligen saker, allt gick överstyr! Det var en heelt sjuuuk kväll alltså, helt seriöst. Jag trodde jag skulle dö av garv när alla drog igång, trodde fan det var en fotbolls match, mellan typ AIK å Djurgården eller nått. ^ Men så var det inte detta fallet, men vissa får ju faktiskt skylla sig själva, fast kanske inte. Äh, jag vet inte. Ska nog inte lägga mig i heller, det är lika bra det fan. Men vissa hade kunna fått sig en rejäl dynghyrvel av mig, fan va jag hatar folk som står och glor, äter på sin tunga och verkligen vill säga nått, men vågar inte! Jääävla mesar! Åååh, blir så förbannad. Kvällen slutade iaf med att Sara fick typ rulla igång mig, för min bil fick nå CP fel igen! ^^

Och idag har man väl inte gjort mer än att hämta ett dammsugarrör hemma hos farsan så man kan slå igång bilen när man är nån stans ^^ haha, fy fan va pinsamt det kommer bli. haha, sen så har man vart med Sandra å Therese en vända, så tog man hand om Hugo i nån minut! =) Mkt mysig grabb de där, haha. Sen drog man och hämtade Sara en vända, och drog till Dollar! =) Hittade inget kul där heller. Sen vara bara att släppa av henne på stan, för hon skulle gutta sig. Och jag drog hem, sen nu på kvällen har man vart utanför henne och spelat Yatzy på backen. haha, bra trevligt vare! =)


Sara Gunnarsson, en äkta vän!

Comments
GunnarssonSara.blogg.se säger:

bara så du vet så är vi lätt snyggast ;)

här har du länken :) http://ellamarie.blogg.se

Postat: -



Anonym säger:

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback