Mitt Liv.

Ben & Jerry´s.

Jag var upp på stan med Johanna idag, var tvungen till att vandra till Arbetsförnedringen, har inte vart där på as länge. Men iaf, jag hade blivit utskriven. Jobbigt kan man tycka, men denna gång är det fan inte mitt fel. =/ Jag kollade min mejl igår och såg att Cicci hade skrivit och undrat vart min redovisning var, så jag redovisade och ursäktade mig om att den kom in för sen, idag fick jag mig två nya kuvert från AMS, och ena var ett utskrivnings brev. IDIOTER! Jag hade ju redovisat. Trött jag blir.

Sen vandrade vi in på Tatto så Johanna fick sin plutt i satt, och fy fan va mkt bättre det blev att se ut. Tummen upp. :) Vandrade vidare in på Hemmakväll, och njöt lite av alla filmer. =D haha, sen vart det en Ben & Jerry´s glass oxå, mumsig kan jag lova. =D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback