Mitt Liv.

Dags att sova lite.

Ska nog slå ner mig i sängen och slå på lite One Tree Hill. Så jag blir klar med den boxen någongång. Fast jag redan har sett den ett X antal gånger. haha ^ Snart släpper dom den 6:e, och den får jag i brevlådan den dagen. Skönt som fan. :) Sen är jag så jäävla trött, har vart inne typ hela dagen. :O

Jag och Therese kollade ju på Twilight och käkade varma mackor som min morsa hade gjort. Mkt gott. :) Men fick förklara mkt i filmen för Therese, så hon förstod. Inte lätt att vara trög ibland. :P haha

Det är ju som sagt bara 18 h 15 m kvar tills filmen ska börja på bion, och jag sitter där inne och njuter, dregglar. Och sen bär med mig filmen ut, så dom som ska se den efter inte får se den. haha :) Det skulle bara höjdaren.

Nej, kastar nog in en dagens bild, och gåroch lägger mig! :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback