Mitt Liv.

En galen helg.

Godmorgon. =)

Fy fan vilken trevlig kväll jag hade det igår alltså! Var i Linde som sagt och grattade Walter lite. :) Mkt trevligt ställe han hade fixat, men det var fan ingen som tänkte på att det var en krog när vi åkte dit, så vi hade ju med oss Sara, och hon är ju bara 17 :P Men hon var där inne å hade det trevligt. hehe, ^

Jag och sara var ute lite längre än Gunnar och Rikard. :P Och det var trevligt, förutom att alla glodde som fan på en, för man åkte omkring i en pippigul bil :P haha. Men den går bra som fan, förutom när 2:an ska i! :O

Idag blire en vända hem till pappa och hälsa på hans katt, som han döpt till Katt =/ Kan man bli mer idiotisk? :O haha, Sen ska jag dra ut med bilen till Rikard, så han får hem den iaf. :P haha, om den vill starta när man kommer ut. :P haha

Har dock inga bilder från igår, då jag inte hade med nån kamera :P Sorry!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback