Mitt Liv.

Fest hos Rikard. :)

Igår Ringde Rikard på morgon kvisten och frågade mig om jag inte kunde gå in på bolaget åt honom. Och snäll som man är ringde jag upp Therese bombhotade henne, så hon kom och hämtade mig. Jag betalade och hon fick bära. haha, inte mer än rätt tycker jag (A)

Åkte hem till mig igen, jag och Sara drog på en film, och båda somnade. Jag vaknade av mobilen och det var Rikard igen, som sa han var på väg. Sara hoppa upp, precis som att hon var akut pissnödig, men hon stack ut och rökte. haha, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. ^^

Sen gjorde vi oss klara till Tomten är far till alla barnen. :P haha, den var det länge sen man såg. haha, men iaf, fejset åkte på. Och bytte kläder. =) Sen ringde vi Therese igen, så hon örde ut oss till Saxdalen, jag skulle ju köra Rikard och gänget.

Väl där ute, var det huset fullt må jag säga. :P haha, Fullt med massa Linde människor, och fler kom det efter oss. haha. Sjuukt kul hade vi iaf! =)

Åkte in till stan när klockan var half 11 för Linde folket skulle på krogen, men inte Rikard & Sara. Dom körde jag hem bara kanske 40 minuter efter att vi kom in till stan, dom var trötta. :P haha, så det vart bara jag, Sara och Therese kvar :P Vi liva satan.

Morsan skulle hem oxå, var bara packa in henne, Micke och Håkan i bilen. :P haha, det var en upplevelse må jag säga. haha, fråga Therese om ingen tror mig. haha, hon vet mkt väl hur min mamma är på fyllan. :P haha

Sen drog vi iaf tillbaka till Saxdalen, för jag skulle lämna tillbaka bilen till en sovande Rikard. Vi stannade kvar där en vända, efter en liten vändning på vägen. haha, sen när vi drog så åkte även Linde folket hem, iaf en av bilarna, och Gunnar gick in och la sig! =)

Bilder kommer i ett annat inlägg!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback