Mitt Liv.

Fjortisar på stan.

När klockan började närma sig halv 5 så stack vi ner på Discot, och började plocka fram alla grejer. Mkt trevligt må jag säga. Efter när det var slut iaf, så drog vi alla hem, och sen kom Johanna och Therese och hämtade oss! =) Vart en trevlig liten biltur kan jag lova. :P haha, sen åkte J hem, och vi fortsatte våran vandring. Pappa ringde och fråga om vi kunde köra honom till Smen, så han tankade typ 300 kr i Therese bil. :P haha.

Sen kom Rikard och Sara till Classons parkering. Och ja, va ska man säga om det. :P Gunnar anlände senare.


Nog om det, nu till det viktiga. Vi stod där i lugnan ro, sen kom det nån liten ful bil, och spelade sveriges stösta fjortis musik genom tiderna, och ur kliver det folk som är äldre än mig. Mkt pinsamt, om inte annat en skandal för ludvika. :D haha, ojoj. Stackars människor!



Martin. :P


en pippi gul bil <3 och en rikard!



och min hustru <3


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback