Mitt Liv.

Fredagen den 13:de.

Har inte sovit mer än kanske 4 timmar inatt pga att jag har så jäävla ont. Så jag ringde upp till sjukhuset, och fick en tid bara 1 timme efter. Peo körde upp mig, och det var nån blatte jag fick. Som vanligt när det gäller mina sjukhusbesök. Dom är inte ofta, men tydligen så åker jag på dom där ändå. Aja, han tala om för mig att jag skulle börja dansa, HAHA. Skit i dom där idioterna tänker jag göra. Så nu har jag dragit i mig en Ipren, ska väl se hur det blir efter 5 dagar. :P haha.

Sara kom runt halv 12 eller va klockan var, så vi vandradetill Willys, och handlade lite mat, och lite annat smått och gått. :) Blir massa filmer och sånt ikväll. Fast ska ner på Marnäs Discot en vända, ska hjälpa Therese lite. Och så ska jag bränna en skiva åt henne. Så hon har nå nytt att spela. :P haha.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback