Mitt Liv.

Godmorgon måndag.

Fy fan, va ont i bena jag har. Jag har verkligen legat som jag vet inte vad, i fosterställning. Inte skönt.

Igår så drog jag och Sara iväg till farsan och kollade in katten, sen början på fotbollen. Sen drog upp till Johanna och tog en cigg, och fick lite ny information. :P haha, sen var det bara åka ut till Saxdalen. Och lämna ifrån sig bästa pärlan. :( haha. Drog in till stan och käkade, sen ner till mig, och slog på en film. Medans Rikard körde hem Sara till Hällefors.

Höll på att somna bra tidigt igår, men när klockan började närma sig 9 drog vi ut igen, för då kom Rikard, och vi drog och handlade, eller ja, Rikard handlade så han kunde göra matlådor. :P
Väl hemma hos mig, började han bossa. Jag fick minsann kära löken, för att jag skulle stå å böla i köket. haha, mkt trevligt. NOT..

Sen så vart det bara massa filmer i sängen, sen somnade vi alla. :P haha, fy fan. Sen klockan tre flög Rikard upp. Och drog. Så det var bara Hejdå! :P Sen somnade jag om, och vaknade typ 7 igen, då ringde Saras klocka. :P haha, men hon sover än.





Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback