Mitt Liv.

Hemma hos Therese.

Idag kan fan alla dra åt helvete! Känner absolut inte för att åka till Sthlm. Tänk att det ska vara så jäävla svårt att säga sanningen. Är man så jäävla rädd för att bli konfronterad, så ska man fan inte ge sig in i leken heller. Jag säger exakt det jag tycker, när och hur jag vill! Men folk verkar ha missat den lilla delen av mig.
Och vissa som tror sig känna mig, gör inte det för fem öre, och vet inte ett skit om vad jag är kapabel till och inte. Tycker folk borde ta reda på det innan dom försöker något dom sen inte kan hantera.

Jag har två personen runt mig som är skyldig mig pengar, men ingen av dom verkar förstå att jag vill ha tillbaka dom. Och båda två frågar om man är sur, å skit. Och tacka fan för att man är det, man lär ju tjata så tom. jag får ont i huvudet. Men uppenbarligen så är det så här personerna är. =/

Jag trodde mig känna den ena. Men så fel man kan ha. Och det är tråkigt, för jag har aldrig haft så kul, som jag har med den. Men saker förändras, och det gör även vi människor! Sorgligt nog.

Nu ska jag iaf sova, har fått ur mig allt jag ville ha sagt. Ska upp kvart i 6, och göra mig klar. För att sen vandra till sporthallen, och sätta mig på en buss.

Godnatten.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback