Mitt Liv.

Kuk helg.

Känner på mig att denna helg kommer allt spåra ur igen. Eller ja, till en viss del iaf.

Igår var jag ute med Johanna på dagen och bara åkte lite runt runt och runt. Samtidigt som man sniffade bensin, fy fan. Det verkligen luktade fan i bilen, och folk som satt sig i den och satt ett tag tyckte det luktade gott. =/
Sen drog jag hem och duschade, och hon liksa så. Efter det var det bara hämta upp Rikard som gällde, och köra ut han till Saxdalen, jag och sara åkte med honom in till stan då.

Drog tilbaka till Saxdalen och Walter kom och skulle köpa en bil. Mkt trevligt må jag säga. :P haha, men var fan tvugna att åka tillbaka till stan igen, för att hämta bilnycklarna, och massa annat. Sen tillbaka ut till Rikard, och när vi åkte därifrån, höll jag verkligen på att få ett psykbryt, han körde i 30 in till stan. Och då är man fan inte normal i skallen.

Drog upp till Gunnar så Rikard kunde duscha. Vart där ett tag, men sen dro jag och Sara ner till Johanna och Therese. :) Sen vare bara hem och sova.

Och nu sitter man här, och är riktigt förbannad. Och läser personen detta, så kan den förbereda sig på ett riktigt fyrverkeri ikväll! Det kan jag verkligen lova.


 


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback