Mitt Liv.

Måndag morgon, och ny vecka.

Jahapp, då vart det en ny vecka så här snabbt igen. Och denna vecka har jag lite och göra iaf. :) Eller ja, inte dom första tre dagarna, så gott jag vet. :P haha, men på Torsdag ska jag tillbaka på ett till seminarium, och då ska man hålla på och ringa massa arbetsgivare, och det vet jag inte om jag har någon lust med, med tanke på att jag inte ens kan skriva ett personligt brev. haha..

Gårdagen var lugn, mkt fint må jag säga. Somnade en vända efter innebandyn, och vaknade i rena paniken. haha, jag fick ett SMS då. Sen vare bara lite frisk luft jag behövde som gjorde att jag kom tillbaka till mitt rätta jag. :)

Idag vet jag inte nå va jag ska göra, ska ha tag i Therese, om hon inte jobbar nu, så sover hon tungt. Ringde, men ingen svarade :P haha, man ska alltid väcka sina vänne.

Själv ska jag snart in i duschen, sköööönt! =D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback