Mitt Liv.

Ny vecka.

Idag är det Måndag och det är ny vecka. :) Sköönt tiden går så fort, känns som det nyss var typ onsdag eller nått.

Johanna ringde iaf och typ väkte mig, hade vaknat nån minut innan hon ringde. :P Så hon kom upp hit när hon hade lämnat alla barn, och så. Vi kollade på en film, och höll på med datorn lite. Sen drog vi en vända på stan, och fikade. Trevligt må jag säga. Sen vart det Ams en vända för hennes del. Jag ska väl dit vilken dag som hellst jag med. haha, mindre kul. Och nu är jag hemma, håller på och vänder upp och ner på hela lyan efter ett måttband. :O Ska det va så svårt att hitta ett sånt? Tydligen. :P haha

När Rikard slutar idag, ska han kolla lite efter en bil åt mig! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback