Mitt Liv.

One Tree Hill.

Vaknade ganska tidigt imorse, men ingen skada skedd kan jag lova. :P Sitter nu i min säng och glor lite på One Tree Hill. Finns ju typ inge bättre än att kolla på lite galenskaper i andras liv, än mitt eget.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske kolla upp lite arbetsgivare, så jag kan bidra med något imon. haha, eller ja. Iaf för min egen skull. Fan jag tycker inte ens om sånt här skit! =/ Det är bara för idioter, och sist jag kollade var jag inte en sån!

Igår på eftermiddagen var Sara in till stan en vända, så vi vandrade upp på stan. Mkt trevligt. Och längesen jag gick upp. haha, har ju alltid haft den där jäävla bilen. Men nu har jag ingen mer. :O haha ^^ Sen när Saraåkte hem, kom Therese och Josse. Vi drog till Classons parkering, och stod där i typ hundra timmar. Martin kom dit oxå, så han vcar väl där typ 99 timmar ^^ haha

Nu ska jag kolla vidare lite. =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback