Mitt Liv.

Ont som fan.

Fy fan va ont jag har i min rygg alltså! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan varken sitta eller ligga. Och då är det illa, natten har jag spenderat sittandes, för det var det enda som jag kunde kontrollera smärtan på. Så jag är ganska trött kan man säga, för jag har ju vaknat några gånger. Och försökt känna efter om det fortfarande gör ont, och det kan man ju lugnt påstå att jag har.

Tog mig en varm dusch för att se om det gick över, men nejdå. Setat med en sån varm kudde ett tag oxå, men det hjälpte ju inte heller. Så nu har jag dragit i mig en citodon, får la se om det hjälper då. Om jag blir helt snurrig i skallen, så gör det inget, bara det hjälper mot ryggen. =/ haha.



Känns som min ryggrad ser ut så här! =/


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback