Mitt Liv.

Pension & hyr filmer.

Idag var det ju stan som gällde med morsan och morfar. Mkt god mat, som alltid på China. :) Man kan aldrig få nog, ellerjo. Det kan man nog. haha ^ Sen iaf tog vi oss en tripp in på Hemmakväll, och morsan hyrde 5 filmer för 100 kr. :) Bl.a barnhemmet, och den är ju så bra. Fast ja, jag somnade ju. Precis som mamma. :P haha

När vi kom hem hade jag ett brev på golvet, tog upp det och fick en shock, det kan jag lova. Pensionsvalet stod det på det? Hallå, jag är typ 21 och inte 61. Haha, dom måste ha missuppfattat det där. haha.

Sandra och Marcus var här och hyrde några filmer, fast ja. Utan att betala. haha, jag ska og fan öppna en video butik, för alla lånar filmer av mig. ^

Snart är det antingen Mammas pojkar, eller Singing Bee, vet inte va jag ska kolla på! =/


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback