Mitt Liv.

Saxdalen igår.

Jag och Sara satt väl här hemma bra länge innan Johanna och Therese var klara. Så det var bara ta morsans bil, ut till Johanna sen när dom hade hört av sig. Och hämta upp dom. Sen drog vil till Gränges först, där upptäckte vi att avgassystemet skrapade i backen, så upp till Diana, och kasta sig på marken, eller ja. Johanna och Sara låg under bilen och meckade =) haha, sen fick vi iaf upp det en bra bit.

Drog till Saxdalen, och det är nog bland det roligaste jag vart med om, det var värre folk där än jag ens kunde föreställa mig att det fanns på denna jord. :P haha.

Men bra kul hade vi iaf, nån jävla liten 14 åring sprang runt å ollade på folk, bland annat Therese :P HAHA, det var humor, det måste jag säga. haha. Sen fanns väl saker som inte va så jävla roligt kanske. Rikard han spela på att han inte ens kände oss. HAHA, oxå helt luffig. Men men.

Sen var det bara köra hem packet, å dra hem och sova. :P Och så imorse när jag vaknade så drog jag och Peo ut till OK och fixade avgasskiten lite bättre, kanske är lättare när man har lift. :P Men nu sitter det där, ett tag iaf. Sen drog jag med hem till mormor, och käkade lite. Sen var det bara hem och städa upp bomben som exploderade här om dagen i mitt rum. :P haha



Jag igår! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback