Mitt Liv.

Stig Larsson böckerna.

För någon månad sen då alla ungar började sälja jultidningar gjorde jag en fin liten beställning på alla tre böckerna som Stig Larsson har skrivit. Och idag kom dom, så nu ligger dom bredvid min säng. :) Och jag ska börja läsa dom, dock är dom lite tjockare än böckerna i Twilight serien. Men jag ska nog klättra mig igenom dessa bäcker oxå! Klarar man av dom, med tanke på vad dom handlar om, är man ju hundra på att man tar sig igenom dessa. Med tanka på hur bra filmerna är. :)

Ligger fortfarande i sängen och kollar på One Tree Hill. Tog mig igenom duschen levande, men det var på håret. Svimmade lite fint där inne, sen var det bara att studsa mellan väggarna in till min säng. Som jag nu ligger i, och har legat i sen jag tog mig hit typ. haha

Ska väl återgå till detta tråkiga internet! =/ haha ^


Comments
embla säger:

Jag älskar att blogga, det är det bästa jag vet! Men desto mer kommentarer man får ju roligare blir det att blogga. Så vill du svara på frågan i min blogg, varför bloggar just du?

Postat: - URL/Blogg: http://givemeall.devote.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback