Mitt Liv.

Twilight snart då.

Jag och Therese ska ju som sagt kolla på Twilght snart. Så hon vet vad skiten handlar om. :) Haha, vi (jag, sara, johanna, therese) ska ju på premiären imon, fast jag vet inte hur folk kan kalla det premiär egentligen. Med tanke på att man tycker varenda jävel har sett den redan. =/ haha, men iaf. Hon har sett den en gång tidigare, medans jag kan den utan till typ. :P haha. Men kanske är lika bra man ser den innan, så det inte blir hjärnsläpp imon. haha ^

Hartyp inga cigg kvar heller. =/ Detta kommer bli jobbigt kan jag ju bara påpeka. Men så är det väl när man aldrig är ute, eller så. Har ju ingen bil, så då stannar jag hellre hemma än är ut. =/ Jag vet inte varför, men är ju inte det roligaste vädret ute.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback