Mitt Liv.

Va ska man säga?

Igår på kvällen så drog vi först hem till Sandra en vända, och drog på Marcus lite stryk. :P Någon lär ju läxa upp honom. Sandra såg till så han fick sig en brun nagel. haha, mkt bra må jag säga. :P Sen drog vi ut en vända, och sen hem till Therese. Kasta oss båda i sängen och kolla lite vägar, och sen FB. Drog hem till Johanna efter det. Och kollade på Ullared, medan alla av dom låg och sket överallt. Mindre kul, Johanna la ju av det värsta det kan jag lova. :P haha

Sen drog vi därifrån, och ner på stan en vända, och då stod Rikard och Gunnar på Classons. Så vi stannade inne vid dom, en stund. Och man kan ju bara säga att Rikard inte är som alla andra. Han började låta som en kåt gammal gubbe där ett tag, ända tills han själv spydde. Och Sara flydde ur bilen. haha.

Efter det vart det bara hemfärd. Och i sängen, jag somnade till BratZ. haha, den är ju så jääävla klockren! ^^ Första gången jag såg den, höll jag på att döö av garv. Eller ja, både jag och Sara. :P haha



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback