Mitt Liv.

Vaken och hungrig.

Johanna ringde och väkte mig imorse, ganska jobbigt må jag säga. :P Men nu är jag vaken iaf. Ska väl snart ta och göra mig lite frukost, så magen slutar att vråla. haha, det värker tom i den. Ganska jobbigt om jag får säga det själv. haha. ^

Igår när jag gick och la mig så var jag bara tvungen att se New Moon igen, helt sjuukt hur bra en film kan vara, när inte ens boken var en höjdare. :P haha ^^ Men iaf, nu kan jag se filmen när fan jag vill. Och det är hur bra som hellst. :)

Ska jobba imon, med Therese på Marnässkolan. :P haha, mellan 11 - 16. Kan ju va kul att få in fötterna på andra ställen än dom skolorna jag vart på tidigare, nog för att jag har gått på marnäs, men är ju knappast samma kids som då. :P haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback