Mitt Liv.

Vaknade fan halv 7.

Vet dock inte vad jag gör uppe nu, men vaknade iaf av att jag var akut pissnödig. =/ Och det är fan inte det roligaste. Kunde inte somna om, och det förstår jag inte. Men här är jag iaf, vaken och glad. För idag är det ingen vanlig dag, för det är en New Moon ♥ dag =D

Har nyss kollat klart på 5:e boxen i One Tree Hill serien, och hade tänkt jag skulle börja kolla på den 6:e oxå, men då måste jag kolla på den i datorn, och det kan vara lite drygt. :P haha, ska iaf göra nått att äta. Eller ja, dricka. Vet inte än, om jag orkar tugga. ^^ haha

Idag kommer min mormor hem, men ska inte hälsa på henne idag, gör det imon eller på söndag. För dagen idag är lite smeckad med saker. Ska till Dollar snart, eller när jag är klar. :P Och inhandla nått till mormor. Som morsan har bestämt, lika bra att lyda order! ^^

Höres väl om en stund igen, få se om det hänt nå nytt då! ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback