Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Filmer i alla slag. Jag börjar och avslutar alltid dagen med en film / serie. Dagen fungerar mycket bättre med en sån start, och ett sånt avslut. Helt otroligt, och när jag kan en film utantill, det är då den börjar bli bra. Så jag kan lätt se samma film 100 gången om så behövs. Det förstår jag inte själv hur man kan, men jag är sån.

Sara Gunnarsson. En människa med hur mkt energi som hellst. Det är helt otroligt vad hon härjar. Men det är antagligen bra, annars skulle hon inte ligga på Love It listan. En sån brud skulle alla människor få ha i sitt liv, man kan inte hata henne. Helt otroligt. I Love U, girl! <3

Fotografera. Tänk att man kan samla alla sina minnen på en bild. Det är helt fantastiskt. Jag älskar att fota, allt. Och då menar jag verkligen allt, från naket till natur ;P Nej, men helt ärligt, jag gråter om någon raderar en bild jag tagit. Har gjort det en gång och vill inte uppleva det igen. =/




Folk som ljuger. Här skulle jag kunna skriva en hel bibel, men egentligen räcker det bara med några ord. Ingen kan fatta hur mkt jag verkligen hatar när folk ljuger för mig. En vit lögn kan jag ta, men när folk verkligen står framför näsan på mig och säger en sak, men jag vet sanningen. Det är så oacceptabelt att jag blir att må illa, många gånger vill jag bara misshandla personer som gör så. Hur kan man ens göra det? Och sen kalla oss vänner, det är det värsta. Och det är inte bara en, utan flera av alla människor jag har runt mig. Usch, spyr!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback