Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Mobiltelefoner. Finns det någon bättre uppfinning eller? Tror fan inte det, hur jävla behändigt är det inte att skicka iväg ett litet SMS och sen få svar bara sekunderna efter. Åh, i love it. Skulle aldrig klara mig utan min mobil en dag. Det är ju som ett beroende, man blir att känna sig naken när man inte har den med sig.

Min blogg. Själv tycker jag min blogg är den bästa. Eftersom att det är jag som skriver i den, och vet vad allt handlar om. :) så klockrent. Och sen är inte jag en sån som söker uppmärksamhet, som måste dra på en mask som alla dom där fjortisbloggarna. Utan jag skriver för min skull, å ingen annans. =D

Denna helg. Jag har verkligen haft kul denna helg med Sara och Rikard! Inte varje dag något sånt händer. Undantag måste tas det kan jag lova. Och konstiga saker händer, men finns konstigare saker som har hänt, kan jag lova =D haha..



Folk som snackar skit. Jag är så förbannat trött på sånna som hela tiden ska ha något nytt att komma med. Och saker som folk säger om mig, jag bryr mig inte, så länge det inte är lögner. Vem jag är kär i och inte, det ska folk ge fan i. Men ta reda på fakta innan ni öppnar käften nästa gång. Jag kan inte ens umgås med grabbar utan att jag ska ha nå feelings för dom. Det är tydligen ingen som kanske har funderat på varför jag hänger med sånna? Jo, för det är enda gången jag kan va mig själv? Dom snackar inte skit, dom bryr sig inte på samma sätt som brudäckel. Äh, en spott i fejan på dom. ÄCKEL!


Comments
Linnéa säger:

Vad går du på för seminaruim? Låter spännande! :)

Postat: -



Linnéa säger:

Vad går du på för seminaruim? Låter spännande! :)

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback