Mitt Liv.

Bloggeliblogg.

Efter tre långa timmar framför TV:n, har jag kommit på att den där jäävla reklamen går mig på nerverna. Helt seriöst, på kanal tre är det verkligen typ 4 reklamer på en timme. Och det är fan inte normalt, för det finns inte en enda svensk som inte lyfter på röven eller byter kanal när det är reklam.

Jag fattar inte ens varför dom har det. Det finns i tidningar, på hela internet, och så ska det förstöra TV tiden man har på kvällarna. Ska man behöva gå och lägga sig arg över reklamen på TV:n? Nej, det tycker jag verkligen inte.

Ska väl ta och lägga mig ner om en vända, snackar med Johanna i telen. Hon skrev och fråga om vi skulle röka, då ringde jag upp och sa, - Du röker, jag bloggar :P Visst var jag smart! ^^

Imon är det måndag, och ny vecka! Undra va man ska hitta på då! Nya möjligheter, nya tag!

Sov så gott alla!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback