Love / Hate.

En ny kategori.

Alla stora bloggare håller ju på att rankar sina ute och inne listor, tänkte göra likadant.



Johanna Simonsson - Hon är ju som så många vet, inte riktigt normal. Och man brukar säga att ett gått skratt förlänger livet, då kan jag ju bara svara med att en dag med Johanna verkligen ger en ett helt nytt liv. Hon är så korkad ibland, och lever man på att ha roligt åt andra så kan man passa på att umgås med henne. Samtidigt är hon en äkta vän. Ibland får man slå och sparka på henne för hon ska förstå. Men andra gånger kan hon överraska en helt och hållet genom att förstå något före alla andra.

Spotify - Hur bra är det inte att kunna lyssna på hur mkt bra musik som hellst utan att behöva ha skiten på datorn? Det är ju rena rama himmelriket. Det bästa någon har upptäckt kan jag lova dig. Min dator är nog fyllt med annat skit, så behöver verkligen inte typ 4000 låtar oxå. Så det är jag njd med.

Navy CIS - En serie brukar vara bra eller dålig, men denna den är fan WOW! Heelt sjuuukt bra, jag älskar ju sånna kriminalare, och här har vi en jag verkligen har fastnat för. Abby som har labbet, hon är värsta svartrockaren, och det kanske inte är alla dagar man ser nått sånt. Sen har vi ju den berömda Gibbs, och han är ju bara som han är. Heelt cool.



Folk som inte har råd att köpa eget - När jag var mindre var det mkt så att folk snodde småsaker av varandra, och sen gömde det så att dom inte skulle hitta det när den andra kom dit. Men i äldre dagar så kan dom fan inte ens låta en bil stå? Fattar dom liksom inte att dom sårar en annan människa så jäävla mkt, det är fan kränkande. Och det gillas inte! Tar man något som är mitt, så ska man sen stå sitt kast oxå, för om/när jag får reda på vem det var som snodde min bil, så kan jag lova dig att en brandsläckare vid mig hjälper inte, det kommer bli fyrverkerier som ingen skådat förut!


Comments
JAWI säger:

Hört rihannas nya singel???? om inte KOM in på min sida o lyssna



hajjj hajjj

Postat: - URL/Blogg: http://jawifashion.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback