Mitt Liv.

Falska vänner.

Jag har kommit på att jag gör något helt omedvetet när det kommer till så kallade vänner. Helt plötsligt kan jag bara sluta skriva till någon, och då vet jag att om den inte hör av sig på ett tag så är den inte min vän. Enkelt, och förbannat bra. Varför ska jag hålla på och slösa energi på sånna som inte ens är mina vänner egentligen? Det är ju bara onödigt. För skriver inte personen till mig, så är det ju ett bevis på att det ändå alltid var jag som hörde av mig, eller så. Och sånna behöver jag inte ens i mitt liv.

Nu till en annan sak.
Kom just hem, var ut en vända med Johanna, Therese och Christoffer. Var upp till vindkraften, och skika lite. Sen åkte vi en vända hem till CD, splade lite TV spel. Så jag fortfarande har kvar de där i fingrarna, för jag ska bli kung på det. :P haha, sen nu är man hemma, ska väl snart lägga sig och sova lite. =)

Imon vet jag inte nå vad som sker, får la se när jag vaknar om jag ens orkar kliva upp. Men lär nog en vända till pappsen eller om han kommer hit, vi får se. Lär lämna ifrån mig nycklarna och massa sånt till bilen. =/ Vill egentligen inte göra det, för då har jag inga minnen kvar. Men men, bara massa bilder, och en halvt bucklig skyllt. haha.

Mammsen fyllde år idag oxå, har inte glömt bort att gratta henne. =) Paketet står i hallen obrutet. Ska väl kanske bygga ihop den åt henne imon, om jag orkar :P haha.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback