Filmer / Serier / TV.

Filmer.

Folk säger dom gillar att kolla på film, men jag säger att jag ÄLSKAR! Jag kan slå på vilken film som hellst, vilken tid på dygnet. Jag tröttnar aldrig på en film som jag tyckte va asbra i början, den kan jag se än. :) Den har något i sig, som gör jag kan se den om och om igen.

Men ah, idag har jag och morsan sett film, först såg vi Johan Falk, finns ingen trailer på den, tyvärr. Men den var riktigt bra, det var den 4:de av 6 st möjliga. Men dom bästa är ändå dom tre första, för Frank är ju så snygg. :P haha

Men den andra vi såg var Final Destination 3. Man får ont i magen när man vet att döden jagar folk. :P haha, men dom filmerna är as bra, så ingen som sett dom, se dom för fan! :) haha.




Final Destination 3


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback