Mitt Liv.

God morgon.

Fy fan vilken kväll det var igår. haha, man har alltid kul när man är med Rikard, och fy satan va jag ville garva där ett tag, men kunde inte. =P haha, men ah, var hemma ganska tidigt för att vara Rikard som bestämde, men han skulle tydligen upp och jobba. Så jag körde hem honom, och så kom Johanna och hämtade mig, annars har jag blivit kvar där. Vägrade åka ut till honom i morse runt 5 :P Så då var det lika bra jag blev hämtad. hehe, ^

Idag blire lite festligheter här hemma, mkt trevligt! Smörgåstårta och så ska jag se Körslaget. Kan bli grymt med Rigo idag, med tanke på att dom ska välja en låt som körledarna har gjort. =) haha. Blir nå hiphop. <3


Gammal bild.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback