Mitt Liv.

Hade inte så mkt tid igår.

Men nu är jag tillbaka. Kan ju börja med att gratta rikard i efterskott, fast jag gratta han igår. Men inte i bloggen. :) Nu börjar han bli gammal.

Igår var man iväg och klippte sig, sen kom Rikard och kidnappade mig, ut till Volvo, sen till Saxdalen. Där satt man i de där garaget i typ 6 timmar kanske, och kollade medan dom skruvad i en motor i en pippi gul bil. :O haha, säger då det. Sen kom hema rikards familj å släkt, å käkade tårta. :P

Drog in till stan när bilen var klar, sen kom johanna och hämtade mig. Drog en vända till gränges, efter att vi hämtat Jossan och Therese oxå. :) Sen hem och sova, och nu sitter jag här. :P Redo för nya äventyr! haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback