Mitt Liv.

Helgen har vart lugn.

Och det har vart skönt som fan kan jag lova. :) Man behöver inte göra något, bara gutta sig framför TV:n. Och det är väl så jag har spenderat min fina helg. Eller ja, var ut till Morfar igår, för han fyllde år. Så var där och käkade lite. Och det var god mat som vanligt.

Kollade även klart på min NCIS box, den första säsongen som jag har. Blir väl snart till att se om jag hittar den andra lite billigt, kan ju kolla när jag åker till Ullared =D Där kanske man hittar både de ena och det andra i box format. :) haha, men måste snart införskaffa mig ett nytt ställ, har inte plats med så mkt mer snart. Kan bli jobbigt då. =P haha, klart allt ska synas, kan ju inte stoppa in det i garderoben. :P

Ska väl kanske ta och göra nått nu, eller vet inte om jag orkar ! :P haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback