Mitt Liv.

Igår var det folk här.

Morsan hade bjudit hit massa människor, så hon var tvungen att stå och jag sitta vid bänken för att kunna käka. haha, det var fult vid bordet, så det heter duga. :P men trevligt var det, och god mat som fan, (ska nog klämma i mig en bit snart) haha.

Sen ringde Rikard mig och fråga va jag skulle göra, så det vart att hoppa ut och muppa med honom en vända, åkte hem till honom, bytte bil. Och sen ville han döda mig i den där stackars BMW :P Aldrig mer, farlig bil fan. Sen drog vi upp till Micke för han skulle hjälpa honom med nått. Så jag lekte loss lite med Lady, farlig hund. Hon ser ut som en varg. haha, inte trevligt. :P Sen drog vi hem till Rikard igen, och drog igång en brasa, så det kom lite värme i kåken, och varmtvatten. Så jag diskade upp åt honom, ser väl likadant ut idag igen kan jag tänka mig. haha, sen drog vi tillbaka till stan, och jag fick köra, han somnade. haha, fan vilen underbar bil att köra, helt sjukt!


Anki, Janne, Lotta och Göran


Sötnooooosen <3


Comments
Anonym säger:

sugen på att köpa ny mobil? http://www.tradera.com/VIT-SAMSUNG-S5600-auktion_100646637



(kontakta mig om du har frågor)



http://ewragne.blogg.se

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback