Mitt Liv.

Kom hem nyss.

Har precis kommit hem nästan, eller ja närmare bestämt typ en timme sen. Men det märker man inte när man sitter vid datorn och inte gör så mkt, tiden går lite fortare. Och det är ju ganska skönt, om man inte har annat för sig. Eller bara vill få tiden att gå.

Jag skrev ju tidigare att jag skulle iväg och klippa mig, och dra arselet i gruset vad jag fick. Mormor singde och snodde den tiden av mig, så jag ska klippa mig imon istället. För hon skulle iväg imon när hon hade tid. haha, jag blir så matt. Sen blire blekning imon, så jag blir korkare.

Var iväg upp på stan med systrarna Simonsson och Hugo, vi fikade lite och sprang runt som yra höns. haha, mkt trevligt, sen vart det lite stress på slutet så Johanna insåg hon skulle hämta barnen. Men nu är man hemma iaf, och funderar på vad man ska göra. :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback