Mitt Liv.

Kom nyss hem.

Förstår mig inte på folk som lever kring bloggen, helt ärligt. Vem fan orkar uppdatera mellan 3-9 gånger om dagen? Sånna människor utan liv möjligtvis. Det är ju sjukt. Orka!

Aja, kom just hem iaf, har vart bort till pappa och lämnat ifrån mig mina nycklar till bilen. =/ Fy fan, det känns. Men fick arbeta lite när man kom dit oxå, han höll på och rensa rabatten, och då hjälper man till, snäll som man är. :)

Nu kanske man ska ta och städa rummet, fan hur det ser ut alltså! =/ Men jag vet inte om jag orkar. haha, sånt som visar sig sen.


Känner fortfarande den där hemska doften i näsan. Det är fan inte roligt alltså. Jag vill ju verkligen tro att det inte var min bil, så är ju inte fallet, det var så mkt min. :(

PÄRLAN!




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback