Mitt Liv.

Ligger i sängen.

Vaknade i morse och va så jääävla pissnödig, trodde mitt liv var slut. :P Men fanns ju bara en sak att göra åt den saken. :)

Har iaf nyss duschat och grejer. Mkt skönt kan jag påstå, aldrig fel att bli extra ren. Satt nog ner på golvet iaf i en 30 minuter, det var skönt som fan.

Ligger nu och kollar på Navy CIS som vanligt, men är snart klar med tredje säsongen. Sen är det bara vänta tills vi kommer ner till Ullared, och se om dom andra finns där. :)

Igår var jag hemma hos Johanna och hon fick nå frispel, och började tatuera sig själv. Ganska kul att se, med tanke på att hon satt i kolsvart, å hade ont. :P Maskinen la av, och ville inte starta efter att hon gjort ett sträck. haha, det var kul som fan kan jag lova. :P Men sen fick vi igång den.



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback