Mitt Liv.

Måndagen är här.

Och jag orkade knappt kliva upp ur sängen, det har nog blivit för mkt sömn denna helg. Det kan jag lova. =/ Somnade igår, och så hör jag på låångt avstånd att det vibrerar, så var väl bara vakna då. Johanna som ringde. Mupp. ^

Har vart en vända på stan med Johanna och Tindralutten, tog en fika på engel, och sen vare bara arbetsförnedringen som gällde för henne, dock inte för mig. =P Har slutat med de där. (A) Sen drog vi en vända på dollar, hittade två armband. Ett sånt jag hade förut, som en viss Coffe hade sönder, IDIOT!

Ska nog snart ta mig en simtur i duschen, känner mig äcklig som fan. Ikväll blire kanske en vända ut till Johanna, får se om jag orkar. :)

Pappa har iaf avbokat min tid som jag hade på OK imon, har ju ingen bil, så varför ska jag då ta upp en tid? :P På onsdag ska jag på möte med min jobbcoach. Funny, NOT!!!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback